نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

هاشمی: قلب مس رفسنجان را شکستند|چرا برای بازی حساس این داور را گذاشتند؟

  • کد خبر: ۱۰۳۳۳۸
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
هاشمی: قلب مس رفسنجان را شکستند|چرا برای بازی حساس این داور را گذاشتند؟
تیم بسکتبال شهرداری گرگان توانست با نتیجه ۷۷ بر ۷۳ از سد مس رفسنجان بگذرد و در کل با کسب ۲ پیروزی برابر این حریف راهی مرحله بعد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیر هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مس‌رفسنجان پس از شکست در دومین دیدار برابر شهرداری گرگان گفت: اول از همه به تیم گرگان تبریک می‌گویم، اما این حق تیم ما نبود، بچه‌های ما واقعا خوب جنگیدند.  نمی‌دانم چرا برای دیداری به این حساسی داوری انتخاب کردند که در این فصل حداقل من کمتر او را دیدم.
او در ادامه گفت: لیگ تمام شد و ما هنوز معنی برخی رفتار‌ها را نفهمیدیم. داستان‌هایی اتفاق می‌افتد که در هر فرمولی می‌گذاریم حل نمی‌شود. همه می‌گفتند نمی‌گذارند تیم شما به مرحله بعد راه یابد. خب چرا باید این چیز‌ها باب شود؟! اگر با این روند جلو می‌رویم، بسکتبال ما وایولاست!  خب با این شرایط لیگ را با هفت‌تا، هشت‌تا تیم برگزار کنید، بهتر است. امیدواریم که این شرایط تغییر کند. من خیلی کوچکتر از آن هستم که بخواهم درباره بسکتبال ایران صحبت کنم، اما به هر حال چیز‌هایی که دیدم را می‌گویم.
هاشمی گفت: امیدوارم با این اتفاقات بتوانم مدیرعامل‌مان را مجاب کنم که دوباره تیم بدهد البته خیلی بعید است.  قلب ما را شکستند! قدر مس رفسنجان را نمی‌دانند.
او درباره اینکه به چه دلیل کنار تیم در حین بازی نبود نیز گفت:  فعلا مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اجازه مصاحبه درباره حضور نداشتنم کنار زمین را نداده است. احتمالا خود باشگاه بیانیه‌ای با این موضوع منتشر می‌کند.
هاشمی در پایان گفت: به بچه‌های تیمم خسته نباشید می‌گویم، ما در این ۲ سال سعی کردیم توانایی بچه‌هایی که کمتر در بسکتبال دیده می‌شدند را نشان دهیم. حداقل حق یکی دو بازیکن ما بود که به اردو‌های تیم ملی دعوت شوند، اما این اتفاق هم نیفتاد، این دین به گردن من بود و باید این‌ها را می‌گفتم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->